becca8807

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Rebecca - 1 juli 2013 19:54

Ja okej!

Nu får det verkligen vara skärpning på mitt bloggande, försöker komma igång men känns som om att det rinner ut i sanden ganska fort!? Vart tog lusten och orken vägen?

Det känns som om man är mer som en zombie om kvällarna för det mesta, man har inte riktigt vant sig vid att gå upp på morgonen och åka o jobba.

OCH så har det ju varit strejk också som gjort det ännu tråkigare att behöva gå till jobbet..

att gå TILL jobbet är en mardröm då man helst av allt bara skulle vilja krypa ner under ett täcke igen, däremot att gå HEM är inge problem då är man ju redan uppe i varv! =)


Och min lilla Wayne han är hemma från dagis lite titt som tätt känns det som, fick tillsägelse av personalen i förra veckan att jag inte fick lämna honom om han var så dålig i magen som han var då.. så han har fått vara hemma några dagar nu. Men imorgon är det dags att gå till dagis igen.. Bara 4 dagar kvar för honom sen har han semester i fem veckor och jag har två veckor kvar att jobba sen har jag 4 veckor semester.. ska bli så skönt att få umgås med min lilla familj och iaf åka till skåne.

Mer än så har vi inte planerat inför semestern än, det blir nog lite som det blir, Wayne är ju så liten än så han är nog nöjd av att bara vara med oss =)


I fredags var jag snäll och bjöd mormor på pizza, jag och Wayne åkte och hämtade henne så blev det roros, efter så åkte vi över till mamma en sväng.. där Wayne fick en liten bytta med vatten att plaska i

Ni kan ju gissa om han var nöjd, sen skulle han sätta sig ner i den lilla, var precis att han fick plats!

Och i lördags jobbade jag heeeela dagen lång hela 14 timmars jobb blev det.

Så igår kände man sig ganska lagom trött .. typ AS trött men de e bara och bita ihop, bara för att man var så trött vägrade självklart Wayne att sova igår kväll inte förän 22 somnade han äntligen!


Hitler blev jag kallad av karln min igår också!

Inte är jag väl så förjävlig heller!?

Blev bara så jävla förbannad över att han absolut skulle ligga på den förbannade soffan dagen lång, men efter jag skällt lite så VIPS så var han uppe och gjorde nytta!

Att jag vaknade på helt fel sida gjorde ju inte heller någonting bättre!

Pissigt humör + lat karl = Inte bra!


Idag har det blivit VAB med Wayne och en tripp till vc för min egen skull.

Den senaste tiden har jag haft sånna irritationer i ögat/ögonen.

I lördags rann det som satan och var typ svullen och illröd! Man kan ju undra vad folk trodde igentligen så som jag såg ut.. 

Men men domen från läkaren var att det troligen är gräspollen som är orsaken.

Så fick allergi tabletter att testa med och se om det fungerar annars blir det ev pricktest och kolla igen =)


Nu blir det lite vuxentid med mannen i mitt liv!

PoK 

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards