becca8807

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Rebecca - 13 juli 2013 20:48

Nu har det gått två veckor sen sist!

Och jag sa att jag skulle skärpa mig, ja ni ser ju hur det har gått..

Har hänt en del den senaste tiden, och så har det blivit ganska mycket jobb, hann ju inte ens komma in i jobbet förän man nu har semester!

Förra lördagen stod jag på loppis ute på mörkö med Angelica, var ganska kul för vädret var på vår sida och fick en hel del sålt.. Tror vi fick ihop ca 1400 på typ två timmar så är ganska bra tim penning! :P

Vi stod i solen typ hela dagen och jag brännde sönder mina axlar va verkligen röd och har fått en snygg bond bränna! TUR att jag inte hade en T-shirt på .. inte så snyggt och ha en armlös top då!

Efter loppisen var vi båda dö hungriga så vi tog en sväng till Glashyttan på tillbakavägen och åt deras goda hamburgare, den kan jag verkligen rekomendera!


   


Mindre kul var det när Wayne kom hem med helt ihop klibbade ögon.

Ögoninflamation var det .. Var inte längesen han var sjuk då, men han hade ju hunnig gå till dagis 4 dagar den veckan iaf! Denna vecka har han haft semester och Edwin varit pappaledig.

Jga själv har varit sjuk ocg faktiskt varit hemma från jobbet två dagar då jag typ bara sovit.

I fredags gick jag till jobbet då det var den "klassiska chassigrillen" som de tydligen har varje år.

Och så firade vi in semestern igår med middag uppe i stockholm tillsammans med Backis, Ida, en kompis till backis, Marie och hennes kille martin.


Vi åt på nå restaurang som hette fridays!

Inget att rekomendera, de hade ju verkligen ingen koll .. Alla fick sina förrätter utom jag, min kom när de andra ätit upp. Och så kom varmrätten in strax efter jag fått min förrätt så den stod och kallnade medan jag åt upp min soppa. Samt plockade de inte ens av tallrikarna innan varmrätten kom så då blev det dubbelt helt plötsligt.

De fick inte mycket dricks av oss!

Hade jag betalat hade jag inte gett en krona för det kallar jag inte bra service!

Där är en stor nackdel med att ha massa "nissar" som hjälper till, bättre och anställa fler servitriser/servitörer med mindre områden så kanske det blir bättre? vad vet jag?


Idag fick jag och Edwin en skön sovmorgon, Farmor kom med Wayne vidd ca halv ett, så fick hem en ny soven glad bebis! Och så har jag och Wayne varit ute en sväng i lekparken idag så han fick komma ut och leka lite.

Känner mig fortfarande inte rikitgt kry så har inte riktigt orkat göra så mkt.

Det är så typiskt att man alltid ska bli sjuk lagom till semestern, det slår aldrig fel!


Bjuder på lite bilder här eftersom det varit lite trögt med det mesta här på sistone!


             


Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards