becca8807

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Rebecca - 6 augusti 2013 20:15

Imorse efter frukost satt vi båda och funderade och kliade oss i huvudet och funderade på vad man skulle hitta på idag..

Det slutade med att vi bestämde oss för att åka upp till skansen!

Så idag har vi haft en halvdag på skansen i alla fall, vi kom upp ganska sent för parkeringsplatser på djurgårn är inte det lättaste att hitta!

Men TILL SLUT hittade vi en och fick en redig promenad till entrén.

Bergbana upp till skansen blev det, Wayne tyckte det var spännande att åka och stod och hängde vid fönstret.


Promenerat har både vi och Wayne gjort halva dagen, Wayne måste tycka vi är världens dummaste som inte låter honom springa precis där han vill.

För lite då och då när han inte får gå dit han vill så lägger han sig på marken och gapar/sparkar.. Jag har en liten kille med en stark vilja.

Mini skansen besökte vi också, och tyckte inte direkt att de va någe speciellt där? Wayne tyckte ju att det var roligare att titta på de stora djuren idag, getter och lamm har varit intressant idag! =)

Åkt bil har vi gjort idag också, de hade som små bilar som jag åkte med Wayne, Åååh va roligt han tyckte det var, han skrattade som bara den och ni kan ju gissa hur han reagerade när bilturen var slut!?

Han blev helt TOKIG och skulle INTE bort från bilen hahaha min lilla sötnos


Som avslutning på skansen gick vi till soliden och åt på restaurangen Tre byttor med lite allsång i bakgrunden, dock var det bara genrepet men vad gör det?

Lika trevligt ändå.

Min lilla Wayne var slut efter denna dag och snarkade hela vägen hem i bilen, tog nog ca 5 min här hemma när Edwin skulle lägga honom så sov han, då är man trött!


Just nu känns det som att de kommer och bli en tidig kväll, känner mig helt slut efter denna dag full med frisk luft och motion :p

Edwin med tydligen (han ligger här och snarkar).



Det vackra brudparet Mikaela Och Pontus som vi serverade i lördags!

 


 Var det någon som sa GRÖÖNA LUUUND! =)   


Min lilla Wayne rastar det lilla trasslet! =)    


Nej nu ska jag glutta lite på allsången här och sen kanske en film om man orkar hålla sig vaken.


Ha en trevlig kväll.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards