becca8807

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Rebecca - 22 augusti 2013 20:11

Just nu undrar jag om min Sigge lever?

Han har varit borta en vecka nu och magkänslan säger att han inte kommer att komma hem igen!

Det kan ju ha hänt honom vad som helst men tanke på att vi bor här vi bor.


Veckan har gått fort, redan torsdag liksom!

Denna vecka har jag börjat cykla till jobbet, är hur smidigt som helst, de tar ca 10 min o ta sig till jobbet, de är till och med kortare tid än de tar med bussen!

Så det var en bra födelsedags present jag fick.

Imorgon eller i nästa vecka ska jag lämna in cykeln på cykeltjänst så de får göra en service och kolla allt. Reglera kedja lr nått behövs iaf då det typ hackar när man ska växla och alla växlar går inte riktigt att använda?

Men den går ju att cykla på i alla fall! =)

Igår skulle jag pumpa däcken på min fina cykel och jag skruvar bort den svarta "pluppen" sen fanns det nå silvrig grej man kunde skruva av också och såklart gjorde jag det vilket sluta med att det var en liten grej som flög iväg och däcket blev platt!

Så jag gick in till Edwin och berätta att de hänt någonting ..

Då hade jag ju skruvat bort hela ventilen, och de skulle man tydligen inte göra! haha

Wayne tycker det är jätte kul att sitta bak på, första gången blev han heeelt tokig när jag skulle lyfta ur honom!

Han skrek för full hals och höll hårt i cykeln och sen slängde sig på marken och fortsatte gapa!


Imorgon är det fredag och sen äntligen helg, jag och Wayne blir solo nästan hela helgen då Edwin jobbar både fre och lör.

Imorgon lär man väl somna vid 9-10 på soffan som vanligt en fredag och lördag ska jag ut och äta med mammsen!

Ser verkligen fram emot det, var nog minst 10år sen vi gjorde någonting tillsammans själva.

Så lilla snälla Julia kommer hit och är här en stund medan jag är borta =)


Ja mer än så har inte hänt på sistone, känns som att dagarna bara består av jobb, hömta på dagis, hem o laga mat och så var dagen över!?

Man hinner inte riktigt med så mycket om vardagarna =(

fast idag ringde jag faktiskt pappa och bjöd in mig på kaffe så jag och Wayne har varit över där en sväng!

Väl hemma så sprang han till köket och pekade på välling burken så jag gjorde välling och så tog de inte lång tid innan han däckade!

Min lilla gosegris!


 

Bjuder på en bild på mig själv för omväxlingens skull! :P


Ha en bra kväll!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards