becca8807

Alla inlägg under augusti 2013

Av Rebecca - 5 augusti 2013 21:06

Min helg den har inehållit massor denna gång(nästan lite för mycket), men vi kan ju backa tillbaka till torsdag!

I torsdags vart det gröna lund för hela slanten! Jag och Sanna åkte karusell som bara den!

Vi var uppe ganska tidigt ock körde på en hel dag, det första vi gjorde var att sätta oss i popexpressen som bara går runt, runt, runt .. inte det smartaste draget när man typ inte suttit i en karusell på några år riktigt KUL men mådde lite smått illa efter första åket.

Då åkte vi lite lugnt efter vilket blev berg och dalbanan lika kul som alltid, men de har en ny där som jag inte visste fanns i trä, den är min nya favorit!

Fram mot slutet innan stängning när det var tomt på kö var vi som 12år igen och verkligen sprang runt för att åka igen!


I fredags var det en dag som var FULL späckad från morgon till kväll kändes det som ..

Trodde aldrig dagen skulle ta slut men avslutade den med minigolf med fredrik och hunden iaf och jag förlorade som vanligt vad annars?


Lördag tillbringade vi i taxinge bygdegård med jobb.

Mikaela och Pontus blev man och fru så vi och Julle var där och serverade på festen de hade.

Mikaela var verkligen jätte fin, och kanon snygg klänning hade hon.

Kommer ett bilderinlägg senare då de inte hunnit bli överförda än =(

Julle ska nu börja lite smått och jobba på Glashyttan så hon är glad, och Mathias stod i disken där i lördags och var överlycklig för det.

Han hade varit skit duktig och kommer nog ganska troligt att få hoppa in igen =)

Jag känner mig som en duktig syster, 4 av 7 har jag lyckats fixa någe jobb/extra åt!


Igår var vi över och grattade Lucas som fyllt år!

Alla har blivit så stora, vart är mina SMÅ syskon lixom??

Tiden bara flyger iväg!

Hur som helst var det trevligt, alltid trevligt med kalas och det kommer bli några nu .. nästa helg är det fika för gamlingen Edwin (som kommer bli överlycklig när han öppar sitt paket).


Idag har vi varit ut till hedlandet en sväng och efter det så åkte vi vidare till Gripsholms slott! Där var det till att springa igenom slottet och jaga Wayne å vet inte riktigt om man fick valuta för pengarna? haha

Men det var mysigt ändå, kul och bara göra nånting än och sitta hemma och ruttna är ju ändå semester denna vecka med!

Jag och Wayne avslutade dagen med att åka över till Pappa och dricka lite kaffe.

Känns som om det var jätte längesen jag var där, förut var jag ju där var och varannan dag!?


Men men, nu har Edwin satt på en film här stressputten så får väl lägga ner här för idag!


Ha en bra kväll! Puss o hej

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards