becca8807

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Rebecca - 4 september 2013 11:06

Igår var en bra dag!

Helt ok dag på jobbet, och har nu fått veta att jag kommer att få bli omplacerad till kioskerna igen och slipper därmed restaurang.

Planen var att allt skulle bli klart inom två veckor så får se när övergången blir =)

Äntligen kanske mina händer kan få en chans att läka när jag slipper all vattenhantering som är i restaurang!

Jag verkar ju vara uppskattad på jobbet iaf vilket känns riktigt skönt, de vill inte att jag ska sluta, men är så illa tvungen så har inte så mycket val.

Äntligen ska jag få slippa tjata hela dagarna det ska framför allt bli skönt!


Sen var jag även uppe på karolinska och gjorde den sista delen i forskningsstudien som jag varit med i, och fick mina presentkort på 1900:-

Helt klart värt det, så mycket pengar för det lilla jag gjort!


Och min Sigge har hittat hem igen!

När jag satt i bilen på väg hem så fick jag ett mess av Edwin med en bild på sigge! Åh så glad jag blev att veta att han lever!

Trodde han låg överkörd någonstans ..

Inatt fick han vara inne och kan ju tala om att det inte är det lättaste att få sova med en katt som ska kela med en mitt i natten.

Och så gjorde Wayne morgon vid 5 imorse! *gäsp*


Hämtade även en liten febrig kille från dagis igår så idag är jag hemma och vabar, vilket betyder att jag haft lite tid och ta igen saker som inte hunnits med så som mina försummade tvättkorgar.

Maskin nr2 är på nu så får se hur många maskiner man kan avverka idag innan häng platserna tar slut.


Ikväll blir det lite extra jobb på glashyttan, så ska jag få se Julle in action i köket! ;)

Har bara sett henne med servis kläderna på, så idag får jag se hur hon sköter sig på andra sidan.. På den fronten har Julia valt en bra inriktning på gymnasiet som gör att hon aldrig kommer vara utan jobb!

Både jag och Edwin har ju även kontakter inom restaurang branschen som kan vara till stor nytta när det är dags =)

Det är kanske inte det roligaste jobbet alla gånger men det genererar i alla fall en inkomst, och även om man har ett annat jobb så har man alltid någonting att "falla tillbaka på" och slippa vara helt arbetslös om det nu skulle ske!


Men men min lilla Wayne sover så ska väl passa på och ta en dusch o göra mig i ordning, skulle behöva gå ner på apoteket sen en sväng.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards