becca8807

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Rebecca - 11 september 2013 20:20

Ja den senaste tiden känns de som om man bara jobbat!

Hela helgen bestod av jobb!

I söndags hade vi bra mycket och göra, blev så mycket att jag till och med blev tvungen och ringa och kolla om Mathias kunde komma in och ställa sig i disken.

Tack o lov kunde han det vilket betydde väldigt mycket för mig och Emelie som fick springa arslet av oss! Hann inte ens äta på hela dagen, sen fram mot kvällen när det blev mat hade jag varot hungrig så länge att det hunnit gå över och kände mer att jag bara ville hem!

Men kan säga att det varit en riktigt bra helg att jobba på ändå .. 900kr rikare i drick blev jag på 2 dagar, det tackar man inte nej till.


Igår var jag på kurs uppe på syd hela dagen.. Service i världsklass hette den!

Vet inte riktigt om jag tycker den gav så mycket men var trevligt med lite ombyte på jobbet. Fick till och med en timmes lunch, det hör INTE till vardagen då man slänger i sig maten, springer ut och röker och sen fortsätter jobba typ!


Känns också som att vi kollat på en hel del lägenheter den senaste veckan .. vi har nu kollat på två i bergvik, en i centrum och en på vegagatan..

Ingen av dem känns jätte intressant faktiskt, men det är bara att inse att vi aldrig kommer att hitta en finare lägenhet än vi har nu!

Så snart får man sluta vara så kräsen tror jag..?

En sak som spelar roll för mig om vi ska flytta är att det inte är allt för långt från dagis, för jag vill inte behöva byta dagis till Wayne redan utan trivs med det vi har nu.


Imorgon fyller min lilla mormor år så i helgen ska vi dit och fira gamlingen en sväng och sen blir jag och Wayne solo på kvällen då Edwin ska iväg på hockey .. trodde det var fotboll men det var visst o oktober, så får se vad vi hittar på.

Denna helg ska jag i alla fall tillbringa med min lilla kille, kändes som om jag knapt hann och se honom helgen som var!


Någon som är intresserad av att åka till Leos lekland med oss på söndag kanske? =)


Ikväll blir det att kolla på nå program på åttan, något om 11 september attacken, blir nog någonting bra att somna i soffan till!


 

Hittade en bild på denna snygging i min telefon.. undrar vem som kan ha tagit den?


Ha en trevlig kväll alla kära! <3


Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards