becca8807

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Rebecca - 28 september 2013 23:05

Känns som att detta bloggande hamnat lite på is på sistone.
Har så fullspäckade dagar och kvällar jämt.. Känns som att det alltid är massa måsten hit och dit!
Men lite uppdatering kommer här iallafall!

Har den senaste tiden för er som inte redan visste blivit förflyttad på jobbet så jobbar numera på fjärden, den lilla butiken vid Scania sjön!
Har blivit så omtyck att jag till och med blev utbjuden på dejt av en kund när jag jobbade i torsdags kväll.. HAHAHA säger jag bara, jag trodde jag skulle dö av garv när han gått. Det var ju visserligen jätte modigt av honom att ens fråga, fast jag har ju min Edwin och min lilla Wayne och nöjer mig väldigt bra med det :)

Jag har fått ett nytt jobb som personlig assistent som jag ser fram emot att få påbörja! :)
Vilket betyder att jag sagt upp mig från jobbet vilket faktiskt kändes riktigt skönt!
Så väntar nu bara på att få mitt garanterade slutdatum!

Vi har fått en ny lägenhet så det blir snart flytt igen, en riktigt lång flytt (porten brevid), en trea på 79kvm och 1800kr billigare i månaden :)
Inte den finaste lägenheten men helt klart värt det för att ändå få bo kvar i centrum och dessutom samma hus! :)

Idag har jag och Wayne varit på Leos lekland tillsammans med Louise och Clarissa! Ååå så roligt de små hade :) käns så kul när Wayne har roligt och humöret är på topp!
Båda var riktigt trötta efter och det tog inte lång tid innan de somnade i bilen på vägen hem!
Middagen blev så lat som pizza idag då hela dagen försvann!

Nu på kvällen har vi haft det lite mys med ankan och Tobbe, vi satte på en film till izsbelle och Hugo och så spelade vi spel och mumsade gottisaker!
Wayne fick sova tidigt och det var inga problem för honom och somna trots massa oljud och prat, då är man riktigt trött :)
Känner mig väldigt trött jag med så ska nog krypa ner jag med, blir Inge sova hela dagen imorgon inte.
Massa saker på schemat då med!

God natt från mig!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards