becca8807

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Rebecca - 6 november 2013 16:32

Skulle ha bloggat igår men då både data och internet var världens segaste så gav jag upp!


Helgen som varit har i alla fall varit KANON!

Vi hade halloweenfest kombinerat med inflyttningsfest och bartömmning, kan det bli en bättre combo för gästerna?

Maskerad och gratis sprit :P

Jag sa ju redan förra året att vi skulle ha en halloweenfest hemma och vem fick som hon ville?

Jo jag .. var superkul och var jätte kul att se att alla faktiskt ansträngde sig och klädde ut sig!

Vi hade tänkt och ha ett "pris" till bästa utklädnad men det glömde vi bort någonstans på vägen tror jag, men bästa utklädnad var nog crille som klädde ut sig till han den efterblivna i baksmällan, nr 2 måste jag nog säga var matte som var utklädd till The mask!

Nu har jag dock inga bilder på datan då allt är i mobilen, men lite blandade bilder kommer sen!


Utgång blev det också, berget såklart.. det var ju halloweenfest där med och var riktigt bra med folk också.

Jag tog med mig ett gäng som var sugna och gick upp medan Edwin var hemma ett tag till och styrde festen!

När vi kom upp var det ganska lång kö men Sanna hade fixat så vi stod på listan då vi hade några under 23 med oss så vi gled lite fint förbi den ;)

Kul var det och kvällen gick alldeles för fort.


Edwin kom upp med några till lite senare och såklart drog han med halva krogen (kändes det som) hem på efterfest, det kändes lite som att det bara var en rotation på folk, lika många efter krogen som innan, hur är det ens möjligt!?

Jag gick och la mig vid kvart över 5 på morgonen så lagom trött var man i söndags.

Och vi hade ju en hel del att städa upp här hemma!

Fejkblod, blåbärssoppa, spill och kladd.. behöver jag säga mer?

att ha zombisar hemma är inte att rekomendera, fulla dessutom!

Och en röd matta från party kungen är inte heller att rekomendera .. att få bort klistret efter den var INTE det lättaste, vi skrubba, använde rakblad och rengöringsmedel men ingenting fungera till jag fick en snilleblixt!

BENSIN! med det funka det så nu har jag några ljusa fläckar på golvet där jag skrubbat (tur att jag har en matta i hallen).


Det blev i alla fall städat och fint här hemma och vi fick Wayne hemkörd och pizza på menyn!

Lagom efter en hård kväll!


Maskeradkläder från partykungen är ju inte heller att rekommendera! =(

Min överdel gick sönder efter nån timma, och kjolen är också helt trasig efter tvätt.

Den blev dessutom tvättad i handtvätt och då har jag ändå fått betala 500 spänn för den INTE KUL!


I tisdags var jag ledig och spendera hela dagen i tvättstugan känns det som, det blev ca 10 maskiner totalt, hur kan det ens blå så mycket tvätt!?

Och så var vi över hos Alexandra och lennze och grattade henne eftersom vi inte riktigt hade tid att komma på dagen i söndags =)


jaja nu är det färdigskrivet för idag för nu ska jag våldgosa med min lilla kille innan det är dags för sängdags för hans del! =)


Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards