becca8807

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Rebecca - 10 januari 2014 11:55

Nu ligger min lilla plutt äntligen i sängen för lite middags vila!

Han måste ha somnat gott i matkoma så mycket som han åt till lunch, min kille älskar verkligen makaroner i alla former .. Jag tror nog att han äter mer makaroner än mig när vi väl äter det till middag, hur får allt plats i den lilla magen?


Och imorse ertappade jag en liten marmeladbolls tjuv!

Helt plötsligt blev det knäpptyst och undra då givetvis vad han höll på med för bus .. Hittade honom med asken marmeladbollar, jag tog bort den och givetvis hade han turen att han redan lyckats ha ut en på golvet som jag först inte såg, så den fick han äta upp, min lilla gottegris!


Vi skulle ha åkt till granpark och hälsat på idag men nu sover ju Wayne så de får bli en annan dag och så tänkte jag nog faktiskt passa på och städa lite här hemma .. mitt hem ser verkligen ut som ett KAOS! Dammsugaren har nog strejkat lite väl länge nu, så kanske är dags att damma av den så det kan få se ut som ett hem igen! =)


Idag går vi in i Vecka 14!

Har fortfarande inte gått upp någonting alls i vikt och jag tycker inte själv att de direkt syns att jag är gravid, medan andra påpekar att de börjar synas?

Man kanske inte ser det på samma sätt själv..?

Kan ju meddela att jag fortfarande mår si sådär på kvällarna .. dock inte varje kväll men nästan!

Jag bara hoppas att det går över snart, skulle vara så skönt om man bara kunde ta en kvällsmacka om man är hungrig utan att behöva hälla i sig samarin efter för att det inte ska komma upp igen! *suck*

Jag hoppas, hoppas, hoppas att de försvinner snart!


Nej, nu får det bli en liten skvätt kaffe och sen vika och hänga tvätt samt plocka lite medan Wayne sover, kanske passa på o städa toan också när man inte får hjälp av ett litet klåfinger :P


Ha en fin dag! =)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards