becca8807

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Rebecca - 4 juni 2014 08:52

Magen växer inte så mycket men lillen där i ligger perfekt i vikt enligt viktuppskattningen vi precis var på.
Var lite annorlunda och se en sån stor bebis på ultraljuds monitorn mot det första man gör, då ser man ju hela bebisen i ett drag!
Om två veckor ska vi dit igen och kolla hur hon lagt på sig och om hon fortfarande tjockar på sig som hon ska! :)

I förrgår var jag på bio med farmor och såg den nya filmen maleficent! Farmor tyckte den var jätte bra, själv tycker jag nog att den bara var ok! Absolut inte den bästa filmen jag sett!
Men det var trevligt och gå på bio med min lilla farmor, var längesen och lär dröja innan det händer igen!

Igår hade vi svärfar på besök!
Wayne blev helt galen när "farfar" kom och slängde sig i famnen på honom.
Det bjöds på lite middag och sen skulle E och svärfar fixa i badrummet, lyfte ner maskinen från ställningen och satte igång och bygga hyllan som skulle stå över!
Gick sådär!!

Själva tanken och idén var KANON men inte i verkligheten *suck*
Börja med att hyllan var för bred!
Efter lite mätande kom de fram till att det endast var 1cm så E sågade lite på varje sida av hyllorna så den passa perfekt (i början)!!
Väggen smalnar av inåt! Så hylljäveln får fortfarande inte plats och kan inte göra den smalare heller för då får maskinen inte plats under! *SUCK* säger jag bara, då var det bara o börja om på ruta ett och fundera på nån annan förvaringslösning!

Har insett att E och jag aldrig kommer att tycka lika om barnvagnar! Gjorde ett försök igår till att vi ska köpa en ny emmaljunga enkel vagn och sen en beg syskonvagn vi kan ha när vi ska iväg med båda barnen!
Men nej det gick visst inte hem!
Kollade upp priserna på emmaljunga och de har gått upp i pris sen 2012 då vi köpte en till Wayne!
Till Wayne köpte vi en edge duo och inkl skötväska gick det kalaset på 8200kr + 600kr NU skulle edge duon på bilden nedan kosta 9450kr + ca 600-800kr för en skötväska!
Helt galet vad det gått upp på bara två år!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards