becca8807

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Rebecca - 10 juni 2014 20:01

Idag var det bebisbesiktning på schemat och fick även sällskap av mitt hjärta som nu varit med första gången och lyssnat på lilla tjejen :)
Även om man känner att de rör på sig och man har lyssnat så känns det ändå som att man inte riktigt fattar att det faktiskt ligger en liten tjej i magen o sprattlar :)

Igår var jag på samtal med en förlossningsläkare och pratade om förlossningen och allt runt omkring den biten.
Idag blev det bestämt att de kommer och bli ett planerat kejsarsnitt denna gång vilket känns som en stor lättnad! Har varit väldigt ängslig och orolig inför den biten så känns lite som att en stor sten lättat från bröstet.
Som många vet var förlossningen med Wayne en riktig mardröm.
Hade det gått som det skulle den gången tror jag inte alls att jag skulle vara lika livrädd denna gång!

Idag har det även blivit en liten sväng på stan för och inhandla födelsedags och namngivnings presenter till helgen, Tessan ringde väldigt lägligt så fick lite sällskap också! :)
Köpte lite nödvändigheter också så som solskydd att ställa på dagis, bebis napp till tjejen, minsta pipen till nappflaskorna och så blev det några klädesplagg också i storlek 50!
Känns ju som att man kan behöva lite plagg i 50 också då jag inte tror att hon kommer att vara så stor.
Hittade detta söta på lindex :)

Hämtade ut mitt paket från lekmer.se också som innehöll mitt fina spjälskydd från elodie details :)
Självklart rosa ;)
Och sen en liten badhanduk!

Nu blir de ta de lugnt resten av kvällen, har riktigt ont i ryggen!
Det känns som att de kan bli en lång månad om jag ska ha så här ont så fort man gjort något!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards