becca8807

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Rebecca - 17 juni 2014 18:55

Här kommer inlägget som skulle bli skrivet igår!
Av nå konstig anledning ville inte anslutningen funka?
Men men.. I helgen har vi varit på namncermoni och på 3års kalas!

I lördags var det Joens namncermoni som höll till ute vid sommarstugeområdet i tvetaberg, jätte mysigt litet ställe men ganska svårt och hitta rätt.
Det blev några vändor fram och tillbaka på samma väg innan vi till slut hittade rätt!
Det bjöds på smörgåstårta, kaffe och riktigt goda kanelbullar.
Lite sång och trevligt sällskap :)
Dock missade vi presentöppningen då Edwin skulle iväg upp till Sthlm och fortsätta kvällen där.
Bjuder på en fin bild på mig och min underbara lilla kille med en stark vilja!

I söndags var det kalas för Vanessa som fyllde tre år!
Helt galet vad tiden går fort!
Kalas = ännu mera onyttigheter
Glass i stora lass, kakor, bullar och allt som hör kalas till! :)
Wayne var helnöjd trots att det inte hade blivit någon middagsvila.
Bus och lek gjorde i alla fall att han somnade ganska omgående då vi satte oss i bilen och åkte hem! :)

Så vad har jag gjort idag då?
Jo idag har jag monterat ihop min scooter och tvättat upp allt, jösses vad skitig den var, lite skillnad mot duo vagnen han hade när han var liten.
Men nu skiner vagnen igen, återstår bara att få ihop allt igen!
Utan Facebook gruppen emmaljunga så hade jag nog inte fått loss allt tyg!
Har lagt instruktionsboken på nå bra ställe och visade sig att man måste skruva bort två muttrar!?

Kan säga att jag aldrig hade listat ut det själv!
Det är en nackdel när man inte sätter ihop de nya vagnarna själv utan låter butikspersonal göra det.
Ska bli spännande och se hur jag gör med delarna till min bugaboo jag har nu! Tycker generellt att vagnen är krånglig och på nå vänster är det samma ram till ligg och sittdel?
Så man bara ska byta tyget?
Lär bli några svordomar när det är dags för det tror jag!

Lotta skrev en kommentar om vad som spenderats på vagnar när man börjar räkna..
Jag började då räkna efter vad vi lagt på barnvagnar och summan slutade på 30100kr för min del!
Är ju galet mycket pengar man lägger på det!
Har i alla fall kommit på att jag inte ska räkna på den summan en gång till när vi är klara med barn!

Nu blir det till och torka min lilla fisk som sprattlar i badkaret :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards