becca8807

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2014

The last one

Av Rebecca - 5 oktober 2014 21:04

Ja förra helgen var de ju! Hux flux flög veckan förbi.
Förra helgen var vi hur som uppe i Stockholm och hade det super mys! Barnfritt också vilket verkligen var behövligt kändes de som, att bara få sova ostört var guld värt!
Hur som ..
Vi startade dagen med att lämna de små trollen hemma hos pappa & Lotta och tog en snabb kaffe innan de var dags och rulla upp till storstaden!

Sparadiset på Östermalm började vi med, vi kom dock 10min för sent och missade då självklart 10 min på vår massage som var bokad suck säger man då och fick nöja sig med 10min massage istället för 20, lite trist men vårt eget fel!
Efter massagen hade vi den privata bubbelralaxen och bubblade i mysig Hawaii stämning med en flaska moet!
Lyx kallas de!
Kan verkligen rekommendera sparadiset det är otroligt prisvärt och hur mysigt som helst!

Www.sparadiset.se

Nybubblade och klara var det bara att knata vidare till Elite Stockholm plaza där vi bodde över natten i en kanonfin junior svit med bubbel och gott på rummet!
Vi hann dock aldrig dricka bubblet då vi fick lite bråttom och göra oss klara!

Mitt i allt var vi tvungna och springa ut på stan och leta efter skor till Edwin också då de han hade på sig gick söner, ganska typiskt när man har tider o passa!
Iordning kom vi i alla fall och så mötte vi upp Elenor och åt middag på en restaurang jag inte ens kommer ihåg vad den hette, var så konstigt namn men spansk tapas modell var det på maten och det var riktigt gott!

Sen var de ju höjdpunkten på kvällen FLASHDANCE musikalen!
Fy fan vad bra den var rent ut sagt, jag älska den och den ligger numera som nummer ett av alla musikaler jag sett!
Den borde ni verkligen gå och se, på chinateatern spelas den!

Efter avslutade vi med lite dricka på en uteservering med Elenor innan hon skulle möta upp sina vänner för utgång.
Vi trötta småbarnsföräldrar gick till hotellet och koppla av med lite frukt och choklad innan vi hoppa ner i den mjuka sköna sängen med vetskap om att man får sova till man vaknar själv, hur underbart var inte det liksom?

Hade ställt klockan så vi inte missa frukosten, men självklart vaknar man typ 45min innan klockan ringde!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 mars 2022 08:56


Denna vecka har det varit ledig på schemat! Visst det är skönt att vara ledig, men skulle hellre ha ledigt när jag faktiskt behöver det. Har verkligen försökt allt för att få jobba denna vecka, spara några semesterdagar istället men nej! De är ...

Av Rebecca - 21 mars 2022 21:46

Vågar man tro att vårvädret är här för att stanna eller blir det snöstorm nästa vecka? Man vågar nästan inte packa undan vinterkläder och skor ännu. Förra helgen var vi och såg mello live! Det var en tävling på Ica som jag deltog i, hör och h...

Av Rebecca - 6 mars 2022 15:04

Ja två månader kan man ju verkligen säga var längesen! Så vad har hänt sen senast? - familjen är utökad med voffsingen puff! - vi har flyttat till större. - vi är numera familj på 4 igen. Puff är en riktigt historia som fick ett lyckligt...

Av Rebecca - 29 december 2021 18:12

Då har årets jul passerat med stormfart! Nyss varvet första advent och helt plötsligt är julen förbi och snart är det ett nytt år. Julafton detta år tillbringades hemma hos syster med familj. Blev en lyckad julafton. Denna gång hade vi en ny fami...

Av Rebecca - 2 december 2021 20:00

Vintern är ganska härlig ändå. Första advent har redan hunnit passera och snart är det redan andra advent. Denna vecka har gått så sjukt fort, vi har hunnit tillbringa två dagar med skridskoåkning hittills. Och såklart hockeyträningar och ridning...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards