becca8807

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Rebecca - 6 januari 2015 15:19

Idag är sista dagen det är ledigt!
För imorgon är det tillbaka till vardagsrutinerna igen.
Undrar vem som lider mest av att klockan behöver ställas, jag eller barnen?
Vi har inte gått upp innan 8.30 på länge nu då båda sovit länge på morgnarna.. Jag kan ju inte säga att jag klagar!
Wayne längtar nog till dagis igen, han ska nu dessutom flytta upp en trappa till de större barnen så ska bli lite spännande att se hur det blir.
Han är otroligt duktig min lilla kille och man märker verkligen hur mycket han har utvecklats det senaste halvåret.

De hade bara massa gott att säga när vi hade utvecklingssamtalet innan jul också, fröknarna har också lagt märke till hur mycket han utvecklats på höstkanten!

Idag har jag och barnen tagit en sväng till inn och finn och köpte nya blockljus!
De jag hade ville inte brinna ordentligt av nå konstig anledning?
Men ikväll ska de invigas! Kan ju behövas lite värme när det saknas en tätningslist på balkongdörren så vi har istappar inomhus!
Telgebostäder är ju SÅ snabba också!

Färdiga på stan gick vi över till Mia och drack lite kaffe!
Och Wayne fick leka med grabbarnabus första gången! Innan har vi ju bara setts när barnen är på dagis/skola. Wayne ville först inte följa med men när vi väl var där så ville han inte gå hem "leka mer mamma" lät de när vi skulle gå!

Tror Joeline var trött igår!
Helt plötsligt ligger hon med huvudet neråt och sover i gåstolen! Herregud vad roligt det såg ut, uppenbarligen jobbigt att vara liten hahaha

Nu väntar vi med spänning på att Ankan ska få värkar och ploppa fram den lilla envisa gossen!
Tack o lov har hon ju gått över tiden nu så han slapp bli född 28/12 :)
Nu blir lillen istället bland de första, ett år yngre MEN måste ju helt klart vara värt det! :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards