becca8807

Direktlänk till inlägg 9 januari 2015

fredag hela veckan

Av Rebecca - 9 januari 2015 20:19

I dag har Wayne varit ledig som alla fredagar :)
Satt imorse och funderade på vad vi skulle hitta på idag och fick den briljanta idén att åka till elgiganten och införskaffa en ny säsong av pretty little liars så jag har något att kolla på om kvällarna när Joeline ska nattas och tuttas eller bara ska ligga nära för att sova.
(hon har sina dagar min lilla fröken).
Sagt och gjort har jag nu säsong 4 att kolla på också.
Har nu även alla säsonger av gossip girl.
Har kollat på tradera ett flertal gånger efter gossip men aldrig köpt och tur det, fyndade en box med alla 6 säsonger för 249 så jag är helnöjd!

Ankan har ju fått sin lilla dunderklump nu också.
I onsdags kväll kom det en liten hampus 53cm lång och 4,5kg ca..minns inte exakt vikt. En riktig liten sötnos.
Just nu är det besöksförbud på BB pga risk för rsvirus som går nu så barnen har inte ens fått komma in och träffa honom än. Det är bara Tobbe som fått va där.
Såg ett inlägg på fb av ankan att de var tråkigt där helt ensam så erbjöd mig att passa izabelle och Hugo en stund så tobbe kunde åka dit iallafall.
Så de har varit här idag och ätit pannkakor och lekt/röjt.
På bilden är Waynes rum efter typ 15min, helt galet hur fort ungar stökar ner!

O idag har lilla Joeline blivit halvt misshandlad känns det som, imorse låg hon fint på golvet i vardagsrummet och lekte medan jag höll på klä på mig, så hör jag henne börja gallskrika!
Då har Wayne bitit henne i ryggen!
Ooo vad arg jag blev på honom och han kommer förhoppningsvis inte våga göra om det igen!
Och nu när izabelle och Hugo var här lyssna Wayne noll som vanligt och körde över hennes små fingrar med sin bil, tack o lov gick allt bra med henne den här gången. Det där gallskriket verkligen skär i hjärtat på en!
Min lilla sessa, hon kommer nog att få vara med om mycket slagsmål och tjuvnyp från storebror!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 25 mars 2022 08:56


Denna vecka har det varit ledig på schemat! Visst det är skönt att vara ledig, men skulle hellre ha ledigt när jag faktiskt behöver det. Har verkligen försökt allt för att få jobba denna vecka, spara några semesterdagar istället men nej! De är ...

Av Rebecca - 21 mars 2022 21:46

Vågar man tro att vårvädret är här för att stanna eller blir det snöstorm nästa vecka? Man vågar nästan inte packa undan vinterkläder och skor ännu. Förra helgen var vi och såg mello live! Det var en tävling på Ica som jag deltog i, hör och h...

Av Rebecca - 6 mars 2022 15:04

Ja två månader kan man ju verkligen säga var längesen! Så vad har hänt sen senast? - familjen är utökad med voffsingen puff! - vi har flyttat till större. - vi är numera familj på 4 igen. Puff är en riktigt historia som fick ett lyckligt...

Av Rebecca - 29 december 2021 18:12

Då har årets jul passerat med stormfart! Nyss varvet första advent och helt plötsligt är julen förbi och snart är det ett nytt år. Julafton detta år tillbringades hemma hos syster med familj. Blev en lyckad julafton. Denna gång hade vi en ny fami...

Av Rebecca - 2 december 2021 20:00

Vintern är ganska härlig ändå. Första advent har redan hunnit passera och snart är det redan andra advent. Denna vecka har gått så sjukt fort, vi har hunnit tillbringa två dagar med skridskoåkning hittills. Och såklart hockeyträningar och ridning...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards