becca8807

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Rebecca - 30 januari 2015 21:54

Sen jag skrev sist har jag hunnit byta telefon och har sedan dess haft krångel med att få igång blogg appen av nån anledning! Men NU verkar det som att det äntligen funkar igen så det går att blogga från mobilen igen.
Känns lite som att det aldrig blir av att man sätter sig vid datorn och skriver, dels för att alla bilder hamnar på mobilen tror jag.

Förra helgen stod Wayne på skridskor för första gången!
Oj vad imponerad jag blev av min lilla kille! Min tanke var att han inte ens skulle kunna stå på skridskorna men oj vad fel jag hade! Han stod upp och var jätte duktig, räckte tillslut att bara hålla honom i handen :)
Joeline sov så jag stod också på skridskor för första gången på säkert 10år om inte mer till och med!
Var jätte kul och får nog passa på att försöka hinna åka lite nu innan vintern är över.

Självklart har jag hållit mobilen fel när jag fotat så alla bilder hamnar fel när jag ska lägga upp de här på bloggen!  Får ta iigen det sen med ett bildinlägg tror jag :)


Väl hemma så förstod jag varför Joeline sov så mycket! Hon hade feber min lilla skrutt. 

Nej nu vaknade hon också, så får fortsätta sen.. 

Ha en bra kväll!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards