becca8807

Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Rebecca - 31 januari 2015 21:45

Joeline tyckte ju att det var dags att vakna igår kväll när jag skrev så här kommer fortsättningen!

Joeline hade som sagt feber när vi var och åkte skridskor hela familjen!
Sen rullade det på, toksnorig och hostig och feber i totalt 6dagar! Var till läkaren med henne för att kolla att allt stod rätt till då jag tyckte hennes hosta lät väldigt ansträngd! Kan ju säga att jag aldrig varit med om ett mer oproffsigt bemötande från en läkare som då!
Hade fått tid på den öppna mottagningen på vårdcentralen. Börjar med att sitta och vänta en halvtimme innan jag ens fick veta att vi skulle till labbet först och ta ett stick i fingret (tack för infon) sen satt vi nog ca en halvtimme till innan vi fick komma in! Väl inne fick jag ett papper i handen utan förklaring hon stoppade ner stetoskopet innanför bodyn och sa "jag skriver ut mollipect" och sen var det hej då och jag stod som ett frågetecken?

Ingen fråga om varför vi var där?
När jag kommer in med en bebis på 6mån så FÖRVÄNTAR jag mig att en läkare tar en ordentlig koll då hon inte kan tala om ifall det gör ont någonstans lr vad som helst!
Fy vad arg jag var när jag gick därifrån!

I fredags var det Waynes tur!
Receptionisten sa att vi då skulle träffa samma läkare Joeline var hos men det sa jag ifrån om och berätta vad som inträffat, hon tyckte jag skulle ringa deras chef och ta upp händelsen. Nu gjorde jag inte det denna gång men kan ju alltid ringa på måndag.
Blir ju arg bara jag tänker på det!

Sigge har ju flyttat också!
Numera bor han på landet som stallkatt, han verkar trivas där vad jag förstått det som. Tror tyvärr att han inte trivdes hos oss längre!
Och verkade avsky just mig! Han gick och pissade i vår säng.. Men bara på min sida!
Hade inte tjejen tagit sig an sigge hade det tyvärr blivit avlivning på honom!
En pissande katt är det sista jag vill ha inomhus!

Nä nu får det vara bra för ikväll! Sängen kallar då jag lovat att Edwin ska få sova hur länge han vill imorgon efter att ha jobbat två nätter på raken!
Ha en bra kväll!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards