becca8807

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Rebecca - 3 februari 2015 18:53

Om vintern inte kommit tidigare behöver den ju inte komma alls!
Lagom kul att ta sig fram ute med vagnen nu.. NOT!
Älskar min vagn men inte när det är massa snö ute! Vet inte vad det är med hjulen men de fastnar så otroligt mycket snö på dom, och fram finns det två stänkskärmar där snön packar sig fast och så tar det tvärstopp! Värst är det när den riktiga kramsnön ligger.

Dessa problem hade jag aldrig med vagnen Wayne hade! En emmaljunga duo edge slår allt och rullar överallt! 10 av 10poäng får den vagnen!

Idag var vi bort till polisen och hämtade ut knattarnas pass!
Så söta mina små troll :)

Imorgon ska Wayne till dagis igen!
Nu har han varit hemma sen i torsdags förra veckan och det märks verkligen hur uttråkad han börjar bli.
Hostan börjar ge med sig lite och är nästan värst om natten nu.
Så man kanske skulle passa på att försöka få någonting gjort.
Och hoppas Joeline sommar på vägen hem från dagis i vanlig ordning så har jag antagligen en timme iallafall att fixa och dona lite :)

Nä nu är det dags att lägga skrutten som somnat här i famnen och sen gå och göra klart mannafruttin jag påbörjat så blir iallafall Wayne glad imorgon när han får det till frukost :)

Ha en bra kväll!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards