becca8807

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Rebecca - 14 februari 2015 21:30

Ligger här i soffan och kikar lite på melodifestivalen, tycker nog Linus svenning och låten groupie är bäst denna omgång, även den lite rockigare låten! :)

Rent generellt tycker jag att mello bara blir sämre för varje år! Men ändå kollar man varje gång, tror det finns någon slags hatkärlek där ändå.. De är ju liksom en tradition.

Alla hjärtans dag är det också, fick en liten blomma av mina killar och Wayne tog en nalle på Ica som han ville ha så det var väl hans present då haha
Alla hjärtans dag är faktiskt ingenting vi någonsin firat här hemma under alla mina år tillsammans med Edwin.. Jag själv tycker inte det är mycket att fira heller för den delen , bara ett kommersiellt påhitt för att få folk att köpa presenter till varandra typ..
Är väl bättre att visa extra kärlek till de man älskar varje dag! :)

Vi har iallafall varit på stan en sväng då jag är så jävla senil och glömt att köpa dammsugarpåsar säkert 10ggr!
Blev några klädesplagg till mina små också, upptäckte idag att Åhléns faktiskt har bra priser på jeans till Wayne! 199kr som ju är billigare än kappahl!

Dessa blev det idag!
De fick ju faktiskt kläder igår med!
Wayne var med och valde vad han ville ha för kläder! Vi skulle bara kolla efter byxor till honom men oops! Råkade slinka med lite till Joeline med! (typ 10 plagg) MEN hon har ju inga vår/sommarkläder alls så var ju ändå inte något onödigt köp :)

Känns bra när barnens garderober är upprustade med lite nytt! Jag verkligen älskar att köpa kläder till barnen!
Tyvärr brukar det bli så att de oftast har lite för mycket istället.. Eller så pass mycket att de aldrig hinner slita ut kläderna, förutom favoriterna då :)

Wayne visar stolt upp sin nya brandmanströja :)

Joeline har börjat ställa sig upp mot saker nu också!
Lite väl kaxigt då balansen inte är med än. En liten stund efter jag tog denna bild trilla hon och slog huvudet i köksluckan.
Tycker det känns lite väl tidigt att ställa sig upp.. Hon är 7mån nu fast det är kanske bara för att man automatiskt jämför med vad Wayne kunde vid samma ålder?

Nä nu ska jag krypa ner med Joeline i sängen och kolla på ett avsnitt gossip girl om det inte finns något kul på tvn!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards