becca8807

Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Rebecca - 26 februari 2015 18:49

Idag känns det som att det inte riktigt gått som planerat!
Började imorse.. Ungarna vaknade ganska tidigt båda två, sen var de klara för att gå och jag redo med träningskläder på!
Så ringer dagis!
-Hej! Vi har många pedagoger sjuka och ont om vikarier kan Wayne möjligtvis vara hemma idag?
Jaja sa jag och så kunde jag stryka min morgon pw!
Så det blev duscha och göra mig iordning istället och ta en snigelpromenad till dagis för att hämta Waynes snuttefilt nu när han kommer vara ledig typ 2 veckor!

Sen ringde Eva och frågade om Wayne ville följa med på utflykt!
Så han följde med henne till jobbet och sen var de ute i kusensbacke och grillade korv & marshmallows, fikade och lekte!
Så jag har haft halvt barnledigt idag så har passat på att fixa och dona lite med lite allt möjligt.

Wayne var riktigt trött när han kom hem och kommer nog slockna ganska fort!
Mina killar sitter här bredvid och äter chips och kollar på Waynes favorit film dumma mej!
Snuttan somnade precis i min famn så är väl dags att lägga henne och sen bara ta det lugnt!
Imorgon blir det spelkväll med syster!

Ha en underbar kväll!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards