becca8807

Alla inlägg den 28 mars 2015

Av Rebecca - 28 mars 2015 21:27

Vi har ju börjat på riktigt nu med att få Wayne blöjfri.
Kan säga att han faktiskt är riktigt duktig, idag har det inte varit en enda olycka och han har hållit sig torr hela dagen.
Då blir man lite stolt över min duktiga kille. Nästa blir nu att köpa en sån där pall så han kommer upp på toan själv.
Han använder pottan just nu eftersom han inte kommer upp själv.
I torsdags var han utan blöja på dagis första gången och det hade bara skett två olyckor, jag hade nästan räknat med fler.

Idag var vi över till ankan och Jonsson och skulle bara ta en liten fika vilket slutade med en heldag.. Typ..
När vi kom skulle visst Jonsson på hockey bara en liten stund efter vi kommit vilket slutade med att Edwin också följde med.
Så jag och ankan satt med barnen som vanligt.
Sen var det dags att gå och köpa pizza och gå hem och äta lite. Kan ju meddela att det inte gick som planerat.
Köpte pizza och var nästan hemma och kommer då på att FAN jag har inga nycklar! Självklart jobbade angelica som har extra nyckeln till oss.
Så det var bara att gå tillbaka till ankan och snällt vänta tills hockeyn var slut.
Var ju tur att man iaf passerar tur butiken på vägen så jag kunde köpa mat till Joeline, det hade inte jag med då vi inte riktigt hade planerat att äta hos dom haha
Men men det blir väl aldrig som planerat?

Ligger här i soffan och gottar lite godis till gladiatorerna, Edwin och Jonsson försvann ner till minako och skulle äta, men det var ett tag sen så får se om det är en eller två som kommer intrillande här sen!

Ha en underbar kväll :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards