becca8807

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Rebecca - 3 april 2015 21:00

Idag har vi haft hela första dagen i Skåne och självklart kommer vi med solen som vanligt haha
Vi har verkligen alltid tur med vädret när vi kommer ner hit!
Det kom en liten hagelskur som varade typ 1min annars har det varit riktigt fint!

Wayne har fått en el motorcykel av sin "farfar" som givetvis invigdes idag!
Det var lite klurigt i början att fatta hur man gjorde, men sen släppte det och han åkte omkring här :)

En tripp till Ystad tog vi också men långfredagen var visst en dag allt var stängt?
Var nå enstaka butik som var öppen och lite restauranger och caféer så blev bara en promenad genom gågatan, in på konsum och sen åkte vi vidare.
Blev en liten "loppis ride".. Finns ju loppisar precis överallt här nere!
Hittade lite småsaker bla en tomte från SIA som jag tänkte lägga ut på tradera fram mot julen!
Efter min förra vinst på drygt 350kr på en sia ängel så var denna chansning absolut värd 45kr!

Nu sover iallafall ungarna och jag kollar på let's dance!
Ha en trevlig kväll! :)

Av Rebecca - 3 april 2015 11:28

Igår var det skärtorsdag och den spenderade vi i bilen men turen Södertälje - Skåne! Totalt 9 timmar.
Var lite smått nervös över att åka så långt med Joeline som inte direkt älskar att åka bil. Men hör och häpna så gick det verkligen toppen!
Hon somnade innan vi kommit till järna och sov sen ett tag!
Vi körde på så långt som möjligt medan hon sov och kom ända till linköping innan vi behövde stanna.
Ganska perfekt då det var lagom tid för lunch som blev ett besök på max.
Hade ju en liten Wayne som tjatade om pommes haha! Inte bra att åka till gran canaria och få äta pommes varje dag tror jag haha

Efter lunch hade vi två nöjda och glada barn så det var då bara till att rejsa på, efter en stunds åkande så var det rök och kaffepaus för mamma och sen däckade båda två.

Det är skönt att det finns majskrokar, det är verkligen den absolut bästa mutan för en fridfull bilresa haha
Väl framme hade barnen spring och kryp i benen så de röjde på samtidigt som de var hur trötta som helst igentligen.
Man är ju inte så pigg själv heller efter att ha suttit i bilen hela dagen så blev en hyfsat tidig kväll för mig och Edwin som la oss med barnen :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards