becca8807

Alla inlägg den 14 april 2015

Av Rebecca - 14 april 2015 20:15

Märkte i förra veckan att jag och PowerPoint inte är bästisar!
Var på en undersökning och var med i en focusgrupp om kläder & barnkläder.
Hade då en hemuppgift om barnkläder som skulle fyllas i under veckan om vad Joeline hade på sig!

INTE det lättaste att få henne medgörlig på alla bilder haha
Hur som satt jag och hade lite utbrott med svordomar om både det ena och det andra när dent förbaskade PowerPoint programmet inte ville som jag ville!
Detta med IT och konstiga program är nog absolut inte min grej!
Till slut efter lite hjälp från Edwin fick jag till det iallafall och kunde skicka in den.
Så i fredags satt vi inbjudna till fokusgruppen och prata om kläder i två timmar och som tack för det fick jag presentkort på kappahl!
Perfekt då Joeline behöver några nya pyjamasar.

I helgen var vi i sköldinge och kollade på en lokal och ett hus!
Lokalen var verkligen toppen och något som verkligen passar för just de maskiner Edwin pysslar med.
Villan å andra sidan var en total katastrof!
Var ingenting gjort i det huset sen typ 60-70 talet kanske!
Att renovera det skulle vara en riktig förlust med tanke på vad huspriserna ligger på där.
Skulle inte förvåna mig om det även finns fuktskador till råga på allt.
Planlösningen var inte heller någon hit.
Nu kommande helg är planen att kolla på ett radhus i Flen.

Hunnit byta vagn har jag också gjort!
Ut med min supernitro och in med en viking! Än så länge är jag jätte nöjd med vagnen, får se hur länge det varar bara. Känns som att jag tröttnat på vagnarna fortare denna gång, är nu inne på vagn nummer tre till Joeline.

Igår var jag upp till Stockholm igen för ännu en undersökning, denna gång om barnmat.
Hade jag vetat vilka strul det var med tågen hade jag nästan avbokat!
Tog mig totalt två timmar att åka och hitta dit. Hittade inte ens gatan jag skulle till, jag gick enligt kartan på min mobil och den tog mig inte direkt till rätt nummer så gick och promenera och leta efter rätt nr helt förgäves då gatan tydligen fortfarande på andra sidan rondellen (såklart).
Sen var det tågen hem!
Fy fasen för dom, och blev självklart sen till dagis.

Nä nu ska jag sluta gnälla för idag och gå och sova istället!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards