becca8807

Alla inlägg den 23 april 2015

Av Rebecca - 23 april 2015 20:50

Tänk vad tiden flyger iväg!
Idag blev min skatt 3år gammal! Känns fortfarande som att det var igår han kom till världen.
Jag ställde klockan extra tidigt imorse för att smyga upp innan Wayne vakna, tji fick jag.. Typ 3min efter min klocka ringde kom han tassande!
Så blidde det med den frukosten på sängen. Nästa år kanske?
Men vi fick till det ändå, han satt vid frukostbordet och jag smög fram den lilla "muffinstårtan" och tände ljuset och så sjöng vi ja må han leva.
Wayne blev glad över att se tårta och paket.

Han fick lastbilen "Mac" från Disney cars och sen bärgarn.
Han blev nöjd över sina presenter i alla fall.

Efter jag lämnat på dagis idag promenera jag och Fia till secondhand butiken i weda, hittade Disney ljudböcker till Wayne som jag köpte för ynka 10kr /st.
Han lyssnar på saga varje kväll så dessa sagor såg jag som ett riktigt fynd!
Igår kom vi också över lite nytt till barnen, mest till Joeline denna gång.

Kom underfund med att Joeline behövde enfärgade byxor/tights..
Bara massa mönster på både byxor och bodyn gör det väldigt svårt att matcha haha!

Mormor kom över idag och grattade Wayne på födelsedagen och istället för att göra en stor tårta gjorde jag små muffinstårtan som blev toppen bra!
Jätte goda och lagom stora :)
Han fick ett presentkort på lekia som han får välja någonting för sen.
Men det får bli efter söndag som tidigast, dumt och handla nu när man inte vet vad han får på söndag.
Nä nu blir det ett avsnitt gossip girl och sen sova!
Är riktigt trött så får se hur länge jag håller mig vaken haha

God natt!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards