becca8807

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Rebecca - 8 september 2015 21:18

Att vara arbetslös är då inte att förknippas med att sitta hemma och söka jobb inte!
Har bokstavligen inte haft tid till att sitta och söka jobb. Har varit så sjukt mycket den sista tiden.
Joeline har börjat dagis nu och denna vecka är hennes andra riktiga vecka.
Jag har varit väldigt nojig över detta med henne och dagis men det har faktiskt gått över förväntan för min lilla skrutt. Hon äter sover och leker för fullt.stoppa tiden tack!

Har ju iallafall sökt lite jobb och har nog blivit kallad till intervju på ca 50% av det lilla jag faktiskt sökt. Inte fått nå fast än men jag jobbar på och skramlar ihop timmar lite här och var.
Förra veckan jobbade jag på torpa och glashyttan , igår var det provjobb för thaimiddag och idag provjobb för p-service. I helgen blir det jobb på Axa. Samt att Wayne börjar knatteskutt på söndag, måndag är det rekryterings möte på cinderella... Blir ju trött i huvudet av att bara tänka på allt som kommer..

Fast nu blir det sova för min del, klockan ringer 04.45 imorgon då jag ska upp och jaga felparkerade bilar 06-18!
God natt!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards