becca8807

Alla inlägg den 27 september 2015

Av Rebecca - 27 september 2015 22:51

Fullt ös medvetslös!
Har nu hittills jobbat 6 dagar i rad och fler kommer det bli!
Denna vecka har jag provjobbat på olareys och kan säga att det har gått upp och ner. Visst att jag har jobbat inom restaurang förut men detta med sportbar är helt nytt och så handys på det.
Är handys det nya man jobbar med nuförtiden?

Tanken har väl varit att jag ska börja som servitris men dessa dagar det verkligen har smällt till har jag blivit "nisse" just för att jag inte kan "handysen " till 100%
Och förstår ju såklart att det blir så då jag gör mer nytta och plockar och serverar än att ta upp tid för att jag inte vet hur vissa saker ska slås in.
Lite rörigt har det varit till och från.

Har faktiskt bara njutit av dessa dagar det har varit lite lugnare så jag fått chans att lära mig handyn.

Har varit ganska kul att vara där och de som jobbar där är hur trevliga som helst! :)

Nu kommande vecka blir det iallafall jobb på glashyttan, Axa och skansen, kanske nå pass för restaurangassistans också.
Var där i förra veckan och skrev på nya anställningspapper så nu kommer det nog bli jobb så de räcker och blir över :)

Fast nu är det nog dags för sängen, dagis är stäng nu mån-tis för planeringsdagar så jag har mina två huliganer hemma :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards