becca8807

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av Rebecca - 9 oktober 2015 23:53

Det känns verkligen att hösten och vintern är på ingång på riktigt!
Mörkret som kommer snabbare om kvällarna och de mörka morgnarna.
Jag brukar inte ha några som helst problem att gå upp på morgonen, men den senaste tiden har jag varit något fruktansvärt morgontrött!
Vill verkligen inte gå upp OCH har till och med snoozat (jag som aldrig snoozar).

Har nog överlag kännt mig väldigt trött senaste tiden. Tröttheten börjar komma ikapp av att komma i säng sent och ständigt upp tidigt på morgonen.
Skulle nog behöva få en ordentlig sovmorgon och få sova ut!

Idag har jag provjobbat på vittraskolan i en förskoleklass.
Var faktiskt riktigt roligt.
Och är så otroligt tacksam att jag fått chansen av michaela att få testa på yrket.

Jag har aldrig någonsin jobbat med barn innan så detta var verkligen en stor omställning.
Men väldigt roligt, får se om jag tycker det är lika roligt i längden?
Känns ändå som att det är för tidigt att säga hur jag trivs med yrket efter bara en dag!
Vem vet, kanske sitter i skolbänken nästa höst och pluggar till förskolelärare :)

Mitt lilla charmtroll Joeline med världens jävla temperament.
Vet inte vart hon fått det ifrån?

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards