becca8807

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Rebecca - 12 oktober 2015 21:08

Helgen har faktiskt varit en riktig kanon helg som gått för fort som vanligt!
I fredags efter jobb och så var vi över till ankan och Jonsson och umgicks, spelande blev det som vanligt!
Vi har typ spelat sönder ticket to ride känns det som.
Men det är ju så himla roligt.
Jag är absolut inte bäst på det, men inte sämst heller.
Om du inte testat det kan jag verkligen rekommendera det spelet :)

I lördags blev det jobb på Axa då det var hockeymatch. Fick vara i ala carte restaurangen Mollys för första gången, så snart har jag varit på alla ställen tror jag.
Allting började bra, men fram mot sista pausen var det totalt KAOS!
Ölpumparna la av så vi hade ingen öl och MINST 50pers som kom och ville ha en öl i pausen. Kan säga att jag aldrig krängt så mycket vin på en gång.
Men lagom till att pausen var slut kom ölen igång igen, lagom typiskt.
Men i slutändan gick det bra ändå och Anders är supernöjd med mig där och då känns det verkligen jätte kul att jobba där också.

Igår var jag och ankan på underbara barn mässan och kolla runt.
Vi hade köpt förköpsbiljett med goddiebag och när vi kom dit såg vi att vi betalat mindre än vad det kostade på plats!

Själva mässan i sig var väl inte skitkul, var väldigt mycket konstiga montrar men goddiebagen vi fick var verkligen kanon!
Var välfylld med massa fina saker i :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards