becca8807

Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av Rebecca - 13 oktober 2015 20:51

Jobbar jobbar jobbar
Denna vecka hinner jag avverka många ställen
Måndag och lördag - Axa
Tisdag - solliden
Onsdag - fredag glashyttan
Onsdag kväll - torpa

Cash is King!
Hade ju iofs sett fram emot en ledig helg tills jag fick höra att ssk har hemmamatch.
Då var det bara att stryka den lediga helgen till förmån för jobb.
Självklart ställer jag upp, då jag vet att jag behövs för att försöka få lite ordning och rutin i restaurangen.

Igår satt jag med A och planerade framåt och har fått tre fasta dagar i veckan till att börja med.
Så hoppas nu att det rullar på och blir bra med folk på luncherna så har jag förhoppningsvis en fast tjänst där framöver!

Det är riktigt kul att jobba på arenan då det är ganska stor omväxling ändå.
Man gör inte precis samma saker dag in och dag ut!

Idag har det i alla fall gått bra på solliden, konferenslunch med fatservering :)

Kände lite sorg i hjärtat när chefen berätta allt tunga han går igenom just nu.
En chef jag bryr mig om och kommer ställa upp framöver i den mån jag kan!

Nej nu är det rökdags och sen krypa ner och värma mig under täcket tror jag.
Fryyyyssser..

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards