becca8807

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av Rebecca - 21 oktober 2015 22:09

Igår valde jag helt fel dag att jobba i Stockholm!
Jag och Lina skulle jobba på riksdagen och Rosenbad som ligget brevid varandra, perfekt att samåka då vi börja samma tid 10.30
Vi tog 9.00 tåget från Södertälje c för att ha lite marginal för ev försening.
Det hela slutade med att vi kom fram 11.45 Ja ni läste rätt 11.45, det tog alltså 2Tim och 45min!!

Tåget gick endast till stuvsta då det hade skett en olycka vid älvsjö.
Då ska ju ett helt pendeltåg ta sig från stuvsta utan ersättningsbussar i sikte!
En busslinje med 30min trafik.
Kan ju säga att vi gav upp när buss nr 2 passerat och bytte taktik.

En annan buss till Huddinge c för att byta till en annan buss som slutligen skulle ta oss till fruängen där tunnelbanan gick!
Ett jävla projekt och skit tråkigt att man förlorar arbetstid!
Endast 3,5Tim blev det i slutändan.
Vi kom fram till att vi åkt mer kommunalt än vad vi jobbat vilket är helt vrickat!

Tur i oturen så jobbade jag även på glashyttan igår kväll så fick igen lite förlorad tid iallafall.

Idag blev det jobb på Axa och sen efter middagen åkte jag och Wayne över till mormor en sväng.
Hon hade lite bilder till mig. Massa från när jag var liten. Fick även två album att sätta bilder i :)

Som vanligt springer tiden iväg när.man har trevligt och Idag blev det övertid för Wayne som igentligen skulle duschat ikväll (får bli dusch imorgonbitti).

En FUL hatt fick han med sig också haha
Den ska vi ta med och skänka till dagis imorgon så de kan klä ur sig med :)

Nu blir det sova för min del så man orkar med morgondagen också.
Imorgon blir det faktiskt kvällsjobb :)

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards