becca8807

Alla inlägg den 25 juli 2016

Av Rebecca - 25 juli 2016 22:11

Nu börjar årets Skåneresa lida mot sitt slut och imorgon är det hemfärd igen!
De senaste dagarna har vi solat, badat och tagit det lugnt, en liten loppisride blev det efter stranden här om dagen men det är allt. Hittade ingenting särskilt heller, en liten skål matchande mina julkaffekoppar typ!

Igår återupptog vi våran minigolf "turnering" innan barnen kom så brukade vi alltid åka och spela minigolf tillsammans, det har alltid varit jag och Anette som slagits om sista platsen och igår blev det min tur!

Efter minigolfen blev hem för ett slag om första platsen i Uno!
Den kammade jag hem för en gångs skull!

Och idag är det ju min födelsedag! Ett år äldre och kanske en aning klokare, vem vet?
Födelsedagen firade vi med middag i hamnen i Ystad! God mat och snälla barn.
Ett stort minus på restaurangen var deras bemötande vid ankomst! Vi stod där ett bra tag innan någon ens uppmärksamma att vi hade kommit och fixa typ "jaga" den så kallade "hovmästaren" för att få veta vilket bord vi skulle sitta vid!
Ett välkomnande när man kommer är ganska viktigt tycker jag!
Hade det inte varit för att vi hade bokat bord hade vi nog gått vidare till en annan restaurang istället!

Bad Wayne ställa sig framför mig och göra en pose. Och så tar han upp händerna och ser ut som en liten kräfta haha

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards