becca8807

Alla inlägg den 21 augusti 2016

Av Rebecca - 21 augusti 2016 19:47

Kräftskiva var det ja!
Inte för att jag äter kräftor men man kan väl ha trevligt ändå?
Jag och ankan åt grillat kött istället, blev lite skiftmåltid då vi åt först och kunde passa ungarna sen när killarna skulle slabba med kräftor!

Fram mot kvällen när mörkret föll satt vi alla kring elden, pratade och umgicks tillsammans!
Var ganska mysigt faktiskt, en kopp varm choklad med vispgrädde kring en sprakande brasa, ett lyckat slut på kvällen då tiden bokstavligen sprang iväg!

Av Rebecca - 21 augusti 2016 00:00

Denna vecka som gått har jag jobbat min sista vecka som barnskötare (dagisfröken) på ett tag!
Igår var sista dagen och det känns verkligen jätte trist att veta att jag inte kommer träffa alla på måndag.
Har verkligen trivts jätte bra och blev verkligen rörd igår. Alla kollegor hade samlat en slant och köpt en liten present, har aldrig någonsin blivit så uppvaktad när jag avslutat ett jobb.
Verkligen en fin tanke!
Igår kväll hängde vi hos ankan och Jonsson för taco fredag och spel!
För första gången på hundra år har jag spelat neger och president igen, va riktigt roligt. Men man glömmer ju verkligen bort alla roliga kortspel man spelade i skolan osv men lyckades kamma hem president titeln någon omgång iallafall.

Ikväll har det varit kräftskiva!
Mer om det imorgon nu är det sängen som kallar!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards