becca8807

Alla inlägg den 4 september 2016

Av Rebecca - 4 september 2016 12:02

Då var man tillbaka på scaniarinken! Helt galet att jag redan hunnit jobba där i två veckor, tiden bara flyger förbi!
Snart drar hockeysäsongen igång igen, 17/9 är det hemmapremiär. Mamma och abbe ska passa barnen så jag kan jobba då, grabbarna ska ha en barnfri loge den matchen. Jag känner ju samtidigt att jag inte vill missa hemmapremiären då det är en viktig start på ett sätt då jag kommer vara ansvarig i en av restaurangerna.

Denna vecka som gått har det varit väldigt mycket jobb! Jobbat som vanligt dagtid hela veckan plus tre kvällar så denna helg har man verkligen varit helt slut känns det som. Igår var vi på kalas hos Joen som fyllde tre år och sen blev det middag hos ankan och Jonsson.
Jonsson hade gjort kalventrecote med potatisgratäng och gräddsås, riktigt gott var de! Och som vanligt slutade kvällen med spel. Jag lyckades vinna i risk!

Igår blev vi med gymkort också!
24/7 gymmet på stan, billigt och bra.
Idag var det invägning och mätning för oss och wow har en hel del att jobba på.
Imorgon blir det första träningspasset på hundra år!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards