becca8807

Alla inlägg den 13 oktober 2017

Av Rebecca - 13 oktober 2017 13:16

Helg var det, vilken helg?
Jobbar hela helgen och börjar den idag med halvnatt på schemat.
Sitter här med min kaffe och funderar på om jag ska lägga mig o vila en stund innan det är dags att åka och jobba.

Har haft morgonen full, startade med ett pass på gymmet direkt efter jag lämnat på dagis och sen ner på stan och uträttat lite ärenden, handlat och en sväng till frisören för att få ögonbrynen fixade.
Nu är ögonbrynen fina igen, ett besök kostar 100kr och det går jätte fort att få det gjort.
Bara luta sig tillbaka och slippa plåga sig själv med pincetten hemma i badrummet!
Man måste ju få unna sig lite småsaker ibland.
Vad brukar du göra för att få unna dig ibland?

Hade beställt vinterskor till barnen från Boozt, tog de storlekarna de har i andra skor men det va för litet!
Behöver man alltid gå upp en storlek på vinterskor eller var det just denna modell som va liten tro!?
Har lämnat in returen idag och gjort en nybeställning på skorna som borde komma vilken dag som helst.
Håller tummarna att dessa passar nu.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards