becca8807

Alla inlägg den 15 oktober 2017

Av Rebecca - 15 oktober 2017 17:17

Denna helg jag varit min jobb helg, blev en ganska soft sådan.
Jobbade halvnatt och fick då en "efter natt" dag igår vilket betyder på vanlig svenska ledigt. Inte jätte ofta jag har såna dagar men njuter när de kommer och det passade verkligen perfekt att det blev en sån dag just igår. Edwin jobbade som bartender på en hemma fest så vi hade fixat barnvakt igentligen som inte behövdes i slutändan.
Känns så skönt när vissa pusselbitar bara faller på plats utan krångel.

Hämtade i helgen ut min beställning från boozt innehållande vinterskor till barnen.
I år fick joeline faktiskt två par, (kunde inte hålla mig). Det blev tåliga skor från danska MOLO denna gång, de verkar vara riktgt tåliga utseendemässigt vilket behövs när det leks ute på dagis. Dessa skor va ganska små i storleken, beställde först i samma storlek som barnen har i andra skor men de va för små så fick skicka tillbaka allt och göra en ny beställning en storlek större på samtliga skor.

Köpte även ett par till mig själv. Också sorel så jag och Joeline kan matcha i våra snygga skor. Hade dessa i annan färg förra året och kan verkligen rekommendera dom.
Jätte sköna och varma, även lätta.
Avskyr tunga och klumpiga vinterskor, men dessa va precis i min smak. Newbie heter modellen.

Registrera dig på Boozt så får du 10% rabatt på din beställning.
Happy shopping!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards