becca8807

Alla inlägg den 15 januari 2018

Av Rebecca - 15 januari 2018 20:58

För lite drygt ett år sedan startade jag och Edwin ett viktminsknings program! Kan säga att det gick jätte bra första 2 veckorna, vi gick båda ner i vikt och man kände sig på topp! Sen fuskade man lite och sen lite till och vips så va man tillbaka i samma gamla vanor *suck* disciplin liksom vad är det!?

Ställde mig på vågen här om dagen och fick typ en chock, jag har gått upp ca 10kg på ett år.. TIO KILO! Det är ju hur mycket som helst liksom!
Så nu har jag och Edwin suttit ner och skrivit ihop vårat eget kostschema som faktiskt är möjligt att kunna fullfölja och hålla sig till! Det är lagom strikt och borde väl kanske ge något resultat förhoppningsvis i kombination med träning.
Det är riktigt svårt att få till träningen ibland med mina arbetstider, fritidsaktiviteter osv! Men ska verkligen försöka att ta mig ner till gymet nu så ofta det går!
2ggr/ v får vara det första målet!

Nu är det januari och det betyder att tidiga lördagsmorgnar i ishallen igen då hockeyskolan började i lördags.

I vår blir det också mycket fritidsaktiviteter inbokat! Edwin kör innebandy ons&lör, jag börjar Jazzdans nu i slutet på januari, Wayne har hockeyskolan och är anmäld till innebandy söndagar och slutligen är Joeline anmäld till Bamsegymnastik på onsdagar. Fritid liksom vad är det? Haha
Men men det blir nog bra, återstår och se om de kommer in nu till våren på bandy o gymnastik. De är iaf anmälda.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards