becca8807

Alla inlägg den 11 maj 2018

Av Rebecca - 11 maj 2018 15:27

Satt som jag skrev tidigare Jour på jobbet igår. När man har en halvnattsjour på en helgdag är det väldigt folktomt och ensamt, vilket ger en mycket tid att tänka.
Nästan för mycke tid.
Satt helt ensam igår kväll, och alla tankar efter påkörningen bara överöste mig och blev så himla ledsen och bara grät, gick inte att sluta kändes det som.
En stund senare kom en kollega tillbaka efter sin viseringstur och gav tröst och stöd. En riktig guldklimp.
Man mår bra i själen när man har ett fint stöd från kollegorna.
Efter ett samtal med deiftledningen så fick jag följa med dom sista svängen så jag slapp sitta där ensam. Bara att få komma ombord och åka tåg igen.
Gå ut bland resenärer. Kändes otroligt bra med sällskap.

Idag har jag och barnen varit ute och hängt i stadsparken med Rebecca och hennes lilla son som jag inte kommer ihåg vad han hade fått för namn. Minne som en guld fisk. Så himla fin liten bebis!
En sväng förbi espressohouse innan och köpte en stor Latte! Kaffe är ju livets dryck!
Vad skulle man göra utan kaffe liksom?

Sen senare ikväll blir det en sväng över till Pappa och Lotta. Ska diskutera detta med blommor till bröllopet! Börjar verkligen bli hög tid att få det klart vad vi ska ha osv samt beställa!
Det jobbiga är bara att jag inte har en susning hur jag vill ha min brudbukett!
Blommor till tärnorna och bestmans är ju inte så komplicerat.
Dags att googla lite inspirations bilder tror jag.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards