becca8807

Alla inlägg den 8 augusti 2018

Av Rebecca - 8 augusti 2018 18:44

Snart har det gått hela två veckor sen de underbara fixade möhippa för mig!

Jag gick till jobbet helt ovetandes!
Hade morgonjour 04.45-10.44 och fick såklart jobb så hann inte vila så mycket.
Jag slutar och går till bilen för att åka hem och packa badkläder (skulle ju till stranden va planen) just DÅ stormar de fram bakom en buske och fångar mig med handbojor och ögonbindel.
Jösses vilken chock, va verkligen inte beredd!
Utbrast snarare åh nej, Omg, jag ska ju jobba imorgon haha

Väl av med ögonbindeln hade de satt mig på en stol och fixat och donat för en fin picknick med massa mackor, frukt, kaffe, prosecco.
Alltså dessa tjejer!

Fick byta om till denna snygga outfit!
Sen var det dags att dra vidare, fick skylten med ?varor? till salu och en väska tjejerna varit hem till mig och packat innan de kom.

Snoppkakorna jag skulle sälja sålde jag slut på väldigt fort!
Sen fick jag massa uppdrag varav ett var att jag skulle bli sminkad av olika resenärer på vägen upp till Stockholm.
Kan ju inte direkt påstå att jag blev så vacker, men vad fan, man får stå ut i Guess

Vi startade med massa uppdrag på centralstationen (av alla ställen) sexcharader fick jag göra (det får ni typ gissa er till vad det gick ut på haha) sen styrde vi mot Fox in the box där vi körde typ ?escaperoom? det va riktigt roligt och sjukt svårt.
Ingen av oss klarade att komma ut ur rummet.

Efter var det ytterligare lite uppdrag innan vi styrde mot hotellet där vi skulle tillbringa natten.
Lite dricka, chill och prat innan jag fick pp mig ögonbindeln igen och vilseledd på hotellet in till ett annat rum parkerad på ett bord.
Där kom en strippa och började dansa..
OMG visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta först.
Blev helt PAFF

Efter fick jag äntligen göra mig iordning för middag och utekväll.
Middag på Jimmys steakhouse och sen dans på Golden Hits.
Självklart tvingar de mig o sjunga kareoke också.
Lyckades få en skit duktig kille att sjunga med mig vilket kändes skönt, han fyllde liksom i när jag tappade bort mig i texten haha

Dagen efter fick jag en liten morgonpresent!
En vit baddräkt med texten ?Bride? och en liten flaska bubbel.
Vi skulle ju såklart gå på spa som avslutning dagen efter. Så himla mysigt.
Spa och bubbel en lördagsmorgon med tjejerna.

Alltså dessa tjejer!
Som jag älskar dom alla. De har lagt så mycket tid och pengar och planering på detta bara för min skull.
Man blir ju helt rörd vilka fina vänner och systrar man har.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards