becca8807

Alla inlägg den 10 augusti 2018

Av Rebecca - 10 augusti 2018 15:22

Igår var det dags för shopping (igen).
Edwin var inte hemma så fick passa på att ta barnen och smita iväg och köpa födelsedagspresent.
Är roligare att handla det när han inte vet om att vi gjort det!
Imorgon blir han 37år min blivande man.
Tänker inte skriva vad det blir än, det får vänta tills imorgon (ifall han läser detta).

Jag fyndad i alla fall en tröja till mig själv, jätte mysig var den.

Igår fick jag klart all text till festprogrammen också, mailade över till Abbe som fixade till det i publisher. Ser så lätt ut när han gör, en annan sitter och svär och bråkar med Word för att försöka få till det rätt.
Ett mirakel att jag ens lyckades få till det som två ?spalter? i Word.

Idag har jag gjort min sista dag på jobbet för augusti månad!
Nu har jag äntligen SEMESTER!
så himla skönt att få slippa ställa klockan på några veckor, eller vänta nu, några dagar i alla fall. Wayne ska ju till skolan varje morgon från och med nästa vecka. Min lilla stora kille.

För andra gången på kort tid så har jag fått en sådär lagom rolig överraskning på morgonen.
Går till garaget för att ta bilen till jobbet och kommer inte in!
Vår blipp dosa funkade inte och fick springa iväg mot centrum och leta rätt på en taxi!
Ska snart börja skicka mina taxikvitton till Qpark och kräva avdrag på fakturan!!
Inte kul att behöva jaga rätt på en taxi vid 04.30 på morgonen för att man inte kommer åt bilen!!

Vi har bestämt att vi ska fixa en ?candybar? till bröllopet så vi var idag ner på stan för o kolla runt vad det finns för utbud av skålar, burkar mm ska försöka hitta lite blandade så alla inte är likadana.
Ska beställa lite dekorationer och sånt också, en vimpel där det står Candy bar på!
Jag ser verkligen hur pengarna bara flyger iväg!
Undrar om 160 000kr ens räcker, tror helt ärligt att vi spräckt budgeten en aning..
har inte haft stenkoll på varje post, huvudsaken är väl i o för sig att pengarna vi har räcker till det de ska räcka till.

Va in på Johnells en sväng idag när Edwin var med och höll ungarna i schack, skulle kolla efter en klänning men kom hem med en top från Michael Kors. Den var ju i alla fall vit.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards