becca8807

Alla inlägg den 31 augusti 2018

Av Rebecca - 31 augusti 2018 19:16

Idag har vi tillbringat sisa dagen i Sollefteå.
Imorgon är det dags för hemfärd, har bokat så vi åker med SJ snabbtåg raka vägen till Stockholm central, tar ca 5 timmar.
Lika bra att åka till centralen och sen ta pendeln sista biten, sist jag åkte var tåget försenat så vi missade anslutningen till syd så fick ändå gå och ta pendeln sista biten.
Så denna gång vill jag inte betala extra i onödan!

Idag tog vi en redig sovmorgon, Joeline vaknade inte förrän vid 9 imorse, farmor däremot hade legat vaken i sängen sen kl 06.30 och bara väntat på att vi skulle vakna. Jag klagar inte på sovmorgon..

Det blev en tripp ner till Sollefteå centrum och till en billighetsbutik som heter MM, hittade en fin tavla som jag tror kommer passa fint över vårat vinställ vid middagsplatsen.
Är som ett hål på toppen där man lägger i vinkorkar.
Tycker den va jätte fin, och lagom stor.
Vi kan tyvärr inte ha en jätte stor tavla där ovanför.
Aka bli spännande att se om den får plats i väskan hem bara.
Annars får den följa med i farmors bil nästa gång hon kommer ner.

En liten tripp till lekparken och en liten kvällspromenad har det blivit också.
Köpte hörlurar till Joeline också till tågfärden imorgon så slipper hela tåget höra hennes filmer och spel.

Nu börjar det bli dags att packa ihop lite saker till imorgon!
Så kam vi ta det lugnt sen och bara njuta av kvällen.

Börjar trilla in bilder från bröllopet också så inom kort kommer det en bildbomd med bröllopsbilder.

På återseende!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards