becca8807

Alla inlägg den 8 september 2018

Av Rebecca - 8 september 2018 11:39

Redan lördag liksom!
Har hunnit jobba klart för idag och sitter här på balkongen med en kopp kaffe i solen, känns nästan som att det har blivit standard när man slutar tidigt.
Är ju så underbart att bara få sätta sig ner och ta det lugnt några minuter.

I torsdags var min enda lediga dag denna vecka och jösses vad effektiv jag var! Hela dagen bara försvann i ett nafs!
Startade med tvättstuga redan vid 07.15
Sen rullade det bara på, hämta min klocka hos urmakaren, in till jobbet en snabbis o hämta mina bröllopsbilder, gick och röstade, till bibblan så joeline kunde få hämta ut sim bok, väl där passade vi på att ta en fika på ?blå cafet? också, sen var det dags att hämta Wayne på skolan.
Väl hemma igen satte jag igång och städa. Damma, dammsög, skura golv och toaletter.
Sen gick jag och syster till gymet för lite zumba. Sen var det bara en ost&skinkpaj kvar att göra.
Swish så var dagen över!

Ikväll blir det lite middag hemma hos oss med familjen, min pappa och Edwins mamma med familjer kommer över.
Vi kommer köra lite ?plock? mat, hade middagsbjudning på valborg med samma koncept som blev jätte lyckat.
Då finns det någonting för alla liksom. Tycker även det är mysigare med lite plockmat.

Nu blir det till att ta en liten tupplur så man orkar vara social ikväll. Man är inte så kaxig när man går upp väldigt tidigt om morgnarna, speciellt inte när man gör det på en lördag.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards