becca8807

Alla inlägg den 28 september 2018

Av Rebecca - 28 september 2018 23:08

Veckan slut och vi kickade igång helgen med att se ssk krossa Almtuna!
En riktig bra match som ssk vann med 6-2!
Stämningen va på topp!

Söta lilla Liam har hunnit bli en vecka gammal också! Får ständiga bilduppdateringar på det lilla hjärtat. Nästan så att livmodern skriker efter en till bebis när man ser alla små liv omkring sig.
MEN babyfabriken är stäng här hemma, känner mig klar på den fronten ändå.
Nu får jag istället se mina hjärtan växa upp och stötta dom att hitta sina bästa jag.
Som jag älskar mina pyren, de är livets gåva som man bara älskar över allt annat. Samtidigt riktigt påfrestande ibland när de ska testa gränser till max!
Det hör väl till att växa upp, de måste hitta sina egna vägar och tillåtas göra misstag och lära sig av dom.

Nu är de ju bara 4 och 6år gamla så gäller att njuta av nuet med dom. Passa på medan de faktiskt vill vara med en, sen lär de väl vara ute med kompisarna istället för att hänga med mamma och pappa.

Well, nu är det dags att komma i sängen, har tros allt varit uppe sen 04.15 imorse så man börjar känna sig lite sliten.

God natt!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards