becca8807

Alla inlägg den 3 oktober 2018

Av Rebecca - 3 oktober 2018 22:15

Dess så kallade taxi chaufförer måste va ett släkte i sig!
Man börjar undra om de ens har körkort.
Kom till jobbet imorse för att påbörja min jour tjänst. Fick ett kort jobb ganska omgående. En stund senare ringer de o säger att en taxi kommer och hämtar mig för att ta mig till segersängs tågstation.
Södertälje till segersäng är en bit!

Denna chaufför körde verkligen ryckigt! Det var full gas, full broms, has, broms vinglade åt höger och vänster, låg i vänsterfil.
Allt detta och hela vägen var det i stort sett bara kringel krok vägar.
Kände verkligen hur svettig och illamående jag blev där i baksätet. Satt och försökte överleva taxiresan med en chaufför som aldrig höll käften!!

Väl framme i segersäng vände sig magen bokstavligen ut och in!
Var väldigt längesen jag blev så åksjuk som efter denna resa.
Tack och lov hade jag ca 20min väntan innan jag skulle ta över ett tåg så hann att andas en stund och återfå lite färg.
Inte roligt med sånna skräckfärder.

Nu är det dags att sova. Ska ställa klockan och hoppas på att orka upp imorgon bitti och pallra mig ner till gymet för ett litet morgonpass innan Wayne ska lämnas på skolan.

God natt!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards