becca8807

Alla inlägg den 4 oktober 2018

Av Rebecca - 4 oktober 2018 10:52

Idag har jag min lediga dag denna vecka, har sen en jobbhelg framför mig.
Imorgon går jag över till att jobba halvnatt för första gången på väldigt länge.
Har bara jobbat tidigt de senaste månaderna så detta blir en liten omställning igen.
Är förvisso skönt att få lite variation på arbetstider. Att bara jobba 07-16 är inget jag gillar. Dyker det upp någonting man måste göra tex tandläkare, BVC eller vad det nu kan vara så måste man ju alltid ta ledigt från jobbet, det behöver jag inte göra nu då jag jobbar så olika tider.

Min lediga dag tillbringas med att springa i tvättstugan, ser hur bergen minskar lite i taget. Joeline har fått feber så blir inte så mycket mer än det gjort idag ändå, tur i oturen att hon fick det nu ändå för imorgon börjar jag sent så behöver inte vabba heller.
Ibland ska man ha tur.

Sen jag började jobba på tågen lite över ett år sedan så har jag faktiskt inte en enda vab dag, det är bra jobbat!

Nej nu är det dags att knata upp i tvättstugan och ladda om maskinerna, på återseende!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards