becca8807

Alla inlägg den 3 november 2018

Av Rebecca - 3 november 2018 14:11

Skulle behöva en fettsugning, en miljon på banken och en ny bil!
Men får man det bara sådär? Nää..
skämt åsido, skulle behöva ta en riktig storstädning här hemma, men när ska man hinna det känns det som.

Det är färdigjobbat för idag och om en stund blir det middag hemma hos svärmor. Skönt och slippa laga mat ibland. Har varit ganska befriad från matlagningen ett tag nu då jag jobbat mycket sena dagar, det gillar inte mannen. Då helt plötsligt så får han stå vid spisen. Det är åtminstone tur att jag har en man som kan laga mat.

Har precis skrivit ihop kommande veckas matsedel

Måndag- järpar med tomatsås och pasta.
Tisdag- lasagne
Onsdag- thaidoftande torsk med lime och kokosmjölk.
Torsdag- pastahjul med kyckling och hurry currysås.
Fredag- vesuvio med pizzasallad

Söndag får vi se vad det blir för nästa helg åker jag och älsklingen och tillbringar på trosa stadshotell. Ska bli så mysigt, längtar verkligen!

Snart är det dags att göra sig iordning också, att åka på middagsbjudning i mjukisar får man inte göra i vår familj säger mannen.
Håller nog faktiskt med, lite fin kan man allt göra sig när man är bortbjuden.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards