becca8807

Alla inlägg den 10 november 2018

Av Rebecca - 10 november 2018 10:43

Grabbarna drog iväg tidigt imorse för att bege sig iväg till BST rinken och dagens hockeyskola. Hade tänkt att följa med men nä, har sån jävla huvudvärk så skippa det denna gång.

Tog istället en liten mysfrukost med tända ljus tillsammans med min lilla prinsessa som fick välja vad det skulle serveras.
Granola flingor, rostmackor och vattenmelon blev det. Det bästa när barnen får välja är att de då inte kan klaga att nått är fel för de har ju själva bestämt vad det skulle bli.

Har plockat in mina nya fina guldfärgade bestick i diskmaskinen så vi kan börja använda dom. Köpte dessa från varuhus1.
Köpte även nya glas samt bäddset med julmotiv. Så nu kan vi få lite juligt i sovrummet med.
Inte långt kvar nu tills man får börja julpynta! Älskar verkligen julen, det blir så mysigt med adventsstjärnor och stakar.
Nedräkning!

Nu ska jag ta lite alvedon, lägga mig på soffan och vila en stund och hoppas att huvudvärken ger med sig.
Ska ju iväg idag.

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards