becca8807

Alla inlägg den 29 november 2018

Av Rebecca - 29 november 2018 07:39

God morgon på er!

Nu är det inte långt kvar till första advent! Har ni fått upp något julpynt än?
Jag höll på lite igår och satte upp lite stjärnor. Var ledig igår så jag och Joeline var ner på stan och shoppade lite. Lucia kläder till henne är klart, iår ville hon vara lucia så blev tvungen att köpa lite till det (typ allt).
Sen inhandlade jag adventsstjärnor till vardagsrummet. Blev röda i sammet i år. Denna stjärna hittar du på Clas Ohlsson för 249kr den är 100cm.

Har även gjort en ölkalender till mannen min. Köpte en kartong /?stomme? från coolstuff som jag satte ihop och har fyllt.
Förra året gjorde jag en kalender från scratch och jösses vad svordomar det blev över den! Ingenting blev som jag jade tänkt mig med den, men blev väl en ok kalender till slut.
Tror mannen köpt en kalender till mig med faktist så aka bli spännande att se vad det är för någon.

Igår var vi även på Scaniarinken och såg på SSK! Det var en svajig match med en domare som var helt dum i huvudet!!
Han dömde inte solklara utvisningar och tappad matchen helt!!
MEN ssk vann till slut matchen på straffar, och jag satt där och var så himla kissnödig när det blev dags för straffläggning. Kunde ju inte gå på toa då när det blev så spännande!

Nu börjar det bli dags att göra sig klar och gå till skolan och lämna Wayne.
På återseende!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Skapa flashcards