becca8807

Alla inlägg den 11 december 2018

Av Rebecca - 11 december 2018 20:46

Oj hoppsan, redan gått en vecka sedan senaste inlägget! Tider flyger..
Hur kommer det sig att man får för sig att renovera hemma när julen står på glänt!?
I måndags förra veckan fick jag ett ryck och började och göra iordning i vår hall.
Det är tur att man har Clas Ohlsson som närmaste granne! Satt bokstavligen och väntade på att klockan skulle bli 10.00 så jag kunde gå ner och köpa spackel och börja.
Här kommer lite förebilder på min kaos hall!

Och här kommer lite efterbilder på resultatet.
Nymålat i vitt och lite nya möbler.
Blev jätte nöjd med resultatet. Mannen var dock inte lite nöjd?
Han tycker det ser ut som ett tjejhem säger han, men tror han tycker det är fint ändå och bara retas med mig.

Förra veckan hade Joeline sista danslektionen också med en liten juluppvisning för familjen. Så himla söta de små liven.

Sen har vi ju självklart hunnit med hockey i veckan! Där även tomten va på besök och gav barnen godis!
Perfekt tänkte jag för då slapp jag handla snacks åt dom!

I lördags var jag med till hockeyskolan på morgonen också då jag missar avslutningen nu kommande helg.
Alltså han är så duktig min lilla kille!
Det är så kul att se hur han utvecklas, man ser det extra bra när man inte är med varje helg.

Efter hockeyskolan så tog vi med oss Hugo hem från träningen.
Sen stod det julbestyr på schemat resten av dagen/kvällen.
Vi byggde ihop en pepparkakskyrka, bakade pepparkakor o lussebullar.
En riktig mys lördag med andra ord.

Vad säger man, en bild säger mer än 1000 ord! Nu blir det bara lugnt för ikväll.
På återseende!

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards