becca8807

Alla inlägg den 19 mars 2019

Av Rebecca - 19 mars 2019 14:01

Nu var det återigen ett bra tag sen det kom upp ett inlägg från mig.
Har inte direkt haft så stor lust att blogga, har varit så mycket hela tiden så bloggen har hamnat på sista plats i prioritetsordningen.

Men sen sist!
Hela februari har ju passerat och har haft semester under sportlovet iår.
Den veckan spenderade vi uppe i Åre, Duved närmare bestämt.
Var första gången jag var i just Duved, och lär nog inte vara den sista heller.
De hade ett bra barnområde och det är ju just där vi hängt för det mesta.
Barnen har fått lära sig och de lär sig så sjukt fort. Wayne var helt självgående i backen dag två. Han for upp och ner i backen som en skållad råtta. Joeline däremot var lite fegare, det gick jätte bra för henne med men hon behöver lära sig o bromsa ordentligt.
Men det kommer med tiden.

Det känns verkligen helt fantastiskt att få komma upp till fjällen. Jag verkligen älskar det. Pappa, Lotta och Marcuz var uppe med oss denna gång.
Lotta åker inte skidor alls så en dag passade hon barnen så jag och Edwin fick åka barnfritt en dag, det är ju trots allt en aning roligare att få komma upp i de stora backarna.
Man ser helt anda vyer där uppifrån.
Den svenska fjällen är verkligen vacker.

Inför denna resa letade vi på blocket och nu har alla en komplett utrustning utom barnen som inte har egna pjäxor.
Bara där sparar man ju faktiskt in några kronor då vi ska upp till fjällen över nyår igen.
Det som kostar multum är liftkorten, nu har vi tur att barnen inte är så gamla än så de åker gratis, men för mig och Edwin är det drygt 1000kr/dag i liftkort.
Utom sista dagen då jag såg att det fanns liftkort för endast knapplift/barnbacken som då landade på ca 550kr för båda.
Att jag inte såg det dag ett!
Tänk vad pengar man hade sparat då...

Presentation


Här har ni en go och glad tvåbarnsmamma med mina små troll Wayne 2012 och Joeline 2014

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Recept


Ovido - Quiz & Flashcards